,

Prednosti integracije online trgovine s ERP sustavom

3 lis 2022

Online trgovina nudi niz prednosti i za trgovce i za potrošače, posebno u ovim vremenima kada zdravstvene mjere izravno utječu na naše kupovne navike.

Upravljanje online trgovinom nije lak zadatak, pogotovo ako podaci nisu povezani s poslovnim programom. Povezivanje nije najjednostavnije, ali vrijedi se potruditi prepoznati pozitivan utjecaj koji ima na poslovanje, ali i na korisničko iskustvo.

Evo pet prednosti kombiniranja online trgovine s ERP sustavom:

Ušteda vremena

Bez sumnje možemo reći da su ušteda vremena i, posljedično, novca glavna i najveća prednost. Ako sve dijelove tvrtke integriramo u jedinstveni sustav upravljanja, procesi postaju brži i učinkovitiji, omogućujući nam da se usredotočimo na aktivnosti koje su nam isplativije.

Smanjenje operativnih troškova

Kada kombiniramo platformu za online trgovinu s ERP rješenjem možemo automatizirati nekoliko manualnih procesa kako bismo smanjili rizik od ljudske pogreške. Narudžbe kupaca mogu se prenijeti izravno s online platforme u ERP sustav, čime se smanjuju nepotrebni troškovi pristupom informacijama o inventaru u stvarnom vremenu.

Mobilnost pomoću poslovne aplikacije na telefonu

ERP sustav na pametnom uređaju koji imamo kod sebe omogućuje bolju kontrolu i više podataka. Pravilnom integracijom možemo stvoriti financijska izvješća o potražnji i steći uvid u to koji se proizvodi dobro prodaju, a koji trebaju poboljšanja. To omogućuje brzu prilagodbu poslovne strategije. Uz trenutnu sinkronizaciju i mogućnost pristupa informacijama s bilo kojeg uređaja, možemo brzo donositi odluke na temelju opipljivih podataka.

Poboljšano korisničko iskustvo

Koliko je puta kupac naručio nešto iz online trgovine, a onda se ispostavilo da proizvod nije na zalihi? To sigurno nije ugodno, kako za trgovca koji gubi vrijeme s obavijestima da proizvod nažalost nije na zalihi, tako i za frustriranog kupca koji bi se sljedeći put mogao okrenuti negdje drugdje. S informacijama prikupljenima u ERP sustavu, trgovci i potrošači mogu pratiti svaki korak prodajnog procesa: primaju ažuriranja i imaju pristup informacijama o svojim narudžbama. Trenutne informacije o proizvodu smanjuju potencijalne frustracije i grade trajan odnos s kupcima.

Povećano povjerenje i vjerodostojnost

Pouzdanost tvrtke i online trgovine ključna je za jačanje lojalnosti kupaca. Kada se potrošačima obeća jedno i dobije drugo, ugled tvrtke pati, ali ako imaju holistički pogled na proces kupnje i dobiju točne informacije, mnogo je vjerojatnije da će se vratiti.

Prednosti integracije ERP sustava s online trgovinom iznimne su i često predstavljaju razliku između uspješne ili neuspješne online trgovine.

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X