Optimizacija i digitalizacija poslovanja uz PANTHEON
Pozivamo vas da preuzmete snimku webinara na kojem smo vam pokazali kako digitalizirati i automatizirati poslovanje uz poslovni program PANTHEON.
PANTHEON je suvremeni poslovno-informacijski sustav za vođenje, upravljanje i razvoj poduzeća koji omogućava automatizaciju i ubrzavanje poslovanja te poboljšanje interakcija s klijentima i dobavljačima.
Pokriva sve poslovne procese: od robnog poslovanja i fakturiranja, preko računovodstva i plaća, do upravljanja proizvodnjom i napredne poslovne analitike te ePoslovanja.
PANTHEON ePoslovanje osim što prvenstveno štedi vrijeme i novac, povećava učinkovitost, poboljšava komunikaciju unutar poduzeća i komunikaciju s kupcima te ubrzava pristup ključnim informacijama kroz integrirani DMS.
Sadržaj webinara:
1. Prodajni poslovni procesi
- unos subjekta i identa
- narudžba i primka – ulaz robe
- ponuda i račun – izlaz robe
- skladišno poslovanje
- obračun računa i razlike u cijeni
- maloprodaja – izdavanje računa, zaključak blagajne
2. Obračun plaće
- Personalna mapa – osnovni podaci o djelatnicima za izračun plaće
- Osnovne postavke
- Šifrant subjekata/Općina
- Uvoz podataka s web servisa
- Priprema obračuna plaće
- Uvoz odsutnosti iz kalendara
- Šifrant vrsta zarada
- Platni nalozi – SEPA datoteka
- JOPPD obrazac
- Knjiženje
3. Izvještaji
- robno poslovanje
- sljedivost
- financijsko poslovanje
4. ePoslovanje
- DMS
- eRačuni
- eKnjiženje (OCR)
- merBanking