Računovodstvo, Poslovna rješenja, Računovodstvo, PANTHEON
Jednostavno upravljanje dokumentima uz PANTHEON ePoslovanje i merBanking
PANTHEON ePoslovanje na jednom mjestu kombinira unaprijed definirane poslovne procese, ePohranu dokumenata, automatsko učitavanje računa, slanje i zaprimanje eRačuna te merBanking.
PANTHEON DMS za upravljanje dokumentima može vam pomoći organizirati vaše digitalne i postojeće papirnate dokumente i poslovne procese. Svi dokumenti su pohranjeni i dostupni na jednom mjestu. Dakle, imamo jednu elektroničku arhivu dokumenata, eDokumentaciju, kojom je lako upravljati.
Omogućen je pregled dokumenata bilo gdje u PANTHEON-u, jer je tijesno integrirani sa svim PANTHEON funkcijama. Obrada dokumenata je brža i učinkovitija zbog integriranog eProcesa – usluge koja omogućuje automatiziranje poslovnih procesa poput elektroničkog potvrđivanja računa i odobravanja internih dokumenata.
eRačuni se brzo i jednostavno šalju i primaju unutar PANTHEON-a, dok se prijenos podataka iz papirnog u elektronički oblik odvija brzo i lako pomoću PANTHEON eKniženja koje se zasniva na OCR (Optical Character Recognition) tehnologiji.
Najnovija integracija unutar PANTHEON-a, fintech rješenje merBanking, pak, donosi inovaciju koja pojednostavljuje platne usluge i postaje temelj za eRačunovodstvo.
Budućnost financijskih usluga je stigla
Implementacija usluge merBanking omogućila je da se u PANTHEON preuzimaju i knjiže bankovni izvodi te učitavaju transakcije i promet po računima. Dohvat balansa (stanja po računima) i dohvat transakcija (prometa po računima) dostupni su unutar PANTHEON-a bez istovremenog pristupa internetskom bankarstvu.
Dakle, uz iniciranje plaćanja iz vašeg TRR-a, svaki eRačun zaprimljen u PANTHEON može se automatski platiti iz programa, bez pristupa u internetsko bankarstvo tvrtke ili dodatnog ispunjavanja platnih naloga. Također se mogu plaćati računi u papirnatom obliku, ponude ili putni nalozi, odnosno sve valjane knjigovodstvene isprave koje se evidentiraju i knjiže u PANTHEON-u. Omogućeno je plaćanje pojedinačnih ili skupnih naloga s trenutnim ili budućim izvršenjem, što vam omogućuje bolje praćenje obaveza i planiranje financijskog poslovanja.
Usluga informiranja o računu je posebno korisna knjigovodstvenim servisima ili odjelima računovodstva u tvrtki jer sa svakim ciklusom NKS-a, što je četiri puta dnevno, mogu automatski dobivati informacije o prometu i stanju po računu te knjižiti nastale promjene. Više ne morate ulaziti u internetsko bankarstvo kako bi provjerili uplate ili skidali i knjižili izvode, nego sve podatke zaprimate direktno u PANTHEON.
Značajke usluge merBanking možete aktivirati i za svoje klijente, ako ste ovlaštenici po njihovim poslovnim računima, što će vam donijeti značajne uštede i povećanje efikasnosti u obradi i plaćanju knjigovodstvenih isprava.
Podržane su sljedeće poslovne bake: Erste, RBA, OTP, HPB, PBZ, ZABA i Addiko.
Prednosti korištenja usluge merBanking
Usluga merBanking predstavlja prekretnicu u pristupu eRačunovodstvu i platnom prometu u poslovanju. Osim što korisnicima omogućava efikasnije i brže financijske transakcije bez potrebe za korištenjem tradicionalnih bankarskih alata, merBanking kao alat za brzu i učinkovitu financijsku operativu, podržava dinamičan rast i razvoj poduzeća te donosi sljedeće benefite:
- optimizacija troškova poslovanja
- automatizacija procesa
- optimizacija svakodnevnih operativnih aktivnosti
- automatizacija izrade platnog naloga
- ušteda resursa
- povećanje kvaliteta i ažurnosti financijskih podataka
- skraćivanje procesa plaćanja na samo dva koraka – iniciraj i autoriziraj plaćanje!
Uvođenje usluge merBanking je nova stepenica u digitalizaciji tvrtki i osim što olakšava i ubrzava poslovanje, možemo slobodno reći da je povrat od investicije vidljiv i to u vrlo kratkom roku.