Poslovna rješenja, Digitalizacija
Sigurno digitalno poslovanje – u koja se rješenja isplati ulagati?
Na tržištu je sve više digitalnih rješenja koja olakšavaju svakodnevno poslovanje. U tom kontekstu se postavlja pitanje, trebate li im povjeriti svoje podatke? U nastavku ćemo predstaviti rješenja koja će ojačati vaše povjerenje u rukovanje dokumentima, podacima i informacijama te vam pomoći osigurati veću sigurnost vaših podataka.
U doba sve prisutnijih digitalnih prijetnji koje mogu narušiti povjerenje u digitalna rješenja, potrebno je osigurati sve veću zaštitu podataka i informacija. Također, poduzeća moraju brinuti o sve većoj sigurnosti, jer samo na taj način mogu zaštititi svoje odnose s klijentima, kao i svoje poslovanje i profitabilnost. Taj je zadatak danas teži nego ikada prije, jer se tehnologija i prijetnje u digitalnom svijetu neprestano razvijaju.
Promišljanje prije ulaganja u nova rješenja
Ulaganja u novu opremu i rješenja mogu biti visoka, a svaki pogrešan korak može utjecati na lojalnost klijenata, financijsku uspješnost, ugled brenda, a na kraju i na sposobnost organizacije da izgradi i zadrži povjerenje svojih klijenata.
Iako mnoga poduzeća razumiju prijetnje u digitalnom svijetu, najveću pažnju trebaju posvetiti tradicionalnim mjerama za jačanje kibernetičke sigurnosti, uz podršku naprednijih digitalnih rješenja. Koja su ulaganja u rješenja digitalne sigurnosti najučinkovitija? Kada poduzeća razmišljaju o većoj kibernetičkoj sigurnosti, važno je naglasiti da bi očuvanje digitalne sigurnosti trebalo uključivati sveobuhvatan pristup povećanju sigurnosti: od edukacije pojedinaca i nadzora procesa do sigurne pohrane podataka. U tome tehnologija ima ključnu ulogu.
Možemo istaknuti 4 ključne točke koje značajno utječu na veću sigurnost podataka:
- svi poslovni podaci na jednom mjestu
- korisnička kontrola nad procesima i dokumentima u poduzeću (sustavi za upravljanje dokumentima)
- povjerenje u sigurnost podataka u oblaku
- izrada sigurnosne kopije podataka.
Poslovni softver u oblaku ili na lokalnom serveru?
I rješenja u oblaku i rješenja na lokalnom serveru pružaju osnovnu razinu zaštite podataka. Glavna razlika između njih leži u tome gdje su vaši podaci pohranjeni i tko ima pristup njima. Lokalni ERP softver je u vlasništvu i pod upravljanjem vlasnika poduzeća. Za svako održavanje i sva ažuriranja odgovorno je samo poduzeće. Također, instalacija sustava, nadzor nad IT infrastrukturom i svim procesima predstavlja veliku odgovornost koju poduzeće mora preuzeti. To zahtijeva proaktivne mjere kako bi se osigurala sigurnost vašeg poduzeća i podataka.
Prednost lokalnog ERP rješenja je potpuna kontrola nad vašim fizičkim sustavom, koji se može jednostavno prilagoditi specifičnim potrebama vašeg poduzeća, bez potrebe za internetskom vezom. Ako imate udaljene radnike, potrebno je osigurati sigurnosne mjere kao što je VPN.
S implementacijom ERP-a u oblaku poduzeće pohranjuje informacije u podatkovni centar. U sklopu PANTHEON Hostinga surađujemo s vodećim telekom operaterom u Hrvatskoj – Hrvatskim Telekomom. Vaši podaci su sigurno pohranjeni u Telekomovom oblaku, što ih čini dostupnima bilo gdje i bilo kada.
Prednosti PANTHEON Hostinga uključuju:
- automatska ažuriranja i usklađenost sa zakonskim propisima
- briga o vatrozidovima i odgovarajućim sigurnosnim protokolima
- izrada sigurnosnih kopija i
- trenutačan odgovor na incidente.
Softver u oblaku općenito donosi poboljšanu sigurnost podataka
ERP sustavi u oblaku nude naprednu zaštitu s ugrađenim sigurnosnim protokolima koji poduzeću olakšavaju brigu o sigurnosti. Ove mjere osiguravaju praćenje unutarnjih i vanjskih čimbenika 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Omogućuju trenutačan odgovor na incidente jer automatski prepoznaju neobične događaje i reagiraju na njih prije nego što dođe do katastrofalnih posljedica. Osim brige o odgovarajućim sigurnosnim protokolima, važna funkcionalnost je i sigurna pohrana i izrada sigurnosnih kopija. Poduzeća mogu odabrati i hibridnu pohranu podataka, koristeći softver na lokalnim serverima uz funkciju sigurnosnog kopiranja koja pohranjuje kopije podataka u oblaku. Sigurnosne kopije pomažu organizacijama da obnove podatke u slučaju sistemskih kvarova, slučajnog brisanja, nesreća ili krađe. Što se češće ažuriranja sigurnosna kopija, to će se poduzeće brže i lakše oporaviti nakon gubitka podataka.