Optimizacija veleprodajnih procesa uz poslovni program PANTHEON
Brza reakcija, učinkovito upravljanje zalihama i optimizacija troškova ključni su za uspješnu veleprodaju. Sve to može biti izazov bez pravih alata. PANTHEON nudi prilagodljiva rješenja koja će vaše poslovanje podići na novu razinu – od pojednostavljenih procesa u opskrbnom lancu do bolje transparentnosti kroz cijeli poslovni ciklus.
Preuzmite besplatnu snimku webinara: “Optimizacija veleprodajnih procesa uz poslovni program PANTHEON”.
Saznajte kako unaprijediti veleprodajne procese uz PANTHEON – ERP sustav prilagođen potrebama prodajnih poduzeća. Na praktičnim primjerima pokazat ćemo vam kako ovaj moćan softver može postati vaš ključni alat za optimizaciju poslovanja i povećanje učinkovitosti.
Sadržaj webinara
Preuzmite snimku webinara i saznajte kako:
- smanjiti operativne troškove
- optimizirati upravljanje zalihama
- pojednostaviti procese u opskrbnom lancu
- povećati preglednost
- pratiti sljedivost serija i serijskih brojeva
- integrirati program s drugim sustavima (CRM, SCM, WMS itd.).
PANTHEON rješenja za veleprodaju
Bez obzira na veličinu vašeg poduzeća PANTHEON nudi rješenja po mjeri. Poslovni program PANTHEON vam osigurava uvid u stanje zaliha i narudžbi u bilo koje vrijeme. S obzirom na to da je skladište povezano s ostalim odjelima u tvrtki, rad se obavlja mnogo brže. Jednostavno poslovanje, uhodani procesi i pouzdan program omogućavaju da narudžba stigne do kupaca bez odgode.
Za više informacija, možete nas kontaktirati na prodaja@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.