Zašto je kvalitetna podrška jedan od ključnih kriterija prilikom nabave ERP software-a?
Prva podrška koju poduzeće dobiva uglavnom je ona od tvrtke koja je osigurala ERP sustav. Ukoliko se radi o tvrtki koja posluje u drugom gradu, obično su na raspolaganju partnerska poduzeća koja su zadužena za rad s korisnicima te imaju isti cilj i svrhu kao i matična tvrtka.
Iza jasno utvrđenih pravila definiranih projektnom dokumentacijom, a koja se trebaju ispoštovati, mora stajati user friendly odnos odjela za podršku. Zapravo, riječ je o odjelu koji mora djelovati edukativno i približiti korisniku novi način poslovanja od kojeg će na kraju imati kao rezultat jednostavan, lagodan i zakonski ispravan pristup radu.
Na koji način odlučujemo o nabavi ERP softvera i koji su nam parametri bitni?
Istraživanjem Deloitte&Touche-a prije nekoliko godina, napravljena je komparaciju između tvrtki koje već imaju ERP sustav i tvrtki koje su tek u procesu pronalaska svog poslovnog rješenja. Ono što je zanimljivo jest da su rezultati krajnje suprotnosti.
Tvrtke koje su tek počinjale svoju ERP priču su na prvo mjesto prema važnosti stavile cijenu poslovnog rješenja, dok su tvrtke iskusne u radu s ERP sustavima na prvo mjesto stavile podršku korisniku, dok se sama cijena programa se našla tek na petom mjestu.
Razlika mišljenja iskusnih i novih kupaca
Iskusni korisnici | Početnici | |
---|---|---|
Podrška prema korisniku | 1 | 8 |
Evidencija učinka poslovanja | 2 | 10 |
Kompatibilnost programa sa potrebama poduzeća | 3 | 4 |
Mogućnost razvoja programa | 4 | 7 |
Cijena programa | 5 | 1 |
Kvaliteta dokumentacije | 6 | 9 |
Funkcionalnosti programa | 7 | 5 |
Lakoća korištenja | 8 | 3 |
Jednostavnost implementacije | 9 | 2 |
Kompatibilnost s trenutnom tehnikom | 10 | 6 |
Ova informacija je dio originalnog istraživanja Deloitte&Touche-a[1
Što kao PANTHEON korisnik možete očekivati od podrške?
U situacijama kada zaposlenici tvrtke-korisnika imaju nejasnoća pri korištenju PANTHEON-a, nisu sigurni da li određenu proceduru ispravno rade ili su napravili grešku u radu, pomoć im je dostupna kroz Odjel podrške. Odjel se sastoji se od tima eksperata podjeljenih po modulima PANTHEON-a. Na ovaj način želimo osigurati stručni pristup održavanju, nesmetan i efikasan operativni rad programskog paketa u okviru postojećih funkcionalnosti, ali i implementaciju novih funkcionalnosti s ciljem povećanja vrijednosti naručitelja.
- Edukacija osoba koje su u radnom, odnosno ugovornom odnosu s korisnikom, vezano uz korištenje programskog paketa.
- Odgovori korisniku na postavljena pitanja
- Savjetovanje oko definiranja i rješavanja poslovnih problema s kojima se korisnik susreće prilikom korištenja programskog paketa.
- Savjetovanje o zahtijevanim konfiguracijama i mogućnosti HW i SW opreme, potrebne za nesmetani rad programskog paketa, kao i predlaganje poboljšanja.
Naručiteljima i menadžerima tvrtke ili osobama koje su nadležne za pojedine poslove, dodatno stavljamo na raspolaganje alat kojim u svakom trenutku možete kontaktirati podršku, a u isto vrijeme pratiti stanje svih kontakata podrške i vaših zaposlenika putem HelpDesk aplikacije. Bilježenje protokola rada omogućava konstantnost i kvalitetan protok informacija bitnih za obje strane – Naručitelja i Izvođača. Na ovaj način vodimo brigu o podacima klijenata i nastojimo optimizirati svakodnevne poslovne procese s kojim se oni susreću.
“U Odjelu za Podršku pri kompaniji DataLab BH d.o.o. posvećeni smo razvoju ERP PANTHEON- a namjenjenog brzorastućim kompanijama koje trebaju pouzdano i prilagodljivo rješenje s naprednim funkcionalnostima. Naš cilj je da PANTHEON softver svakom pojedinom korisniku bude lakši za upotrebu i na koncu da sam rad bude što efikasniji. Konstantnom komunikacijom ostvarujemo poslovni odnos povjerenja i sigurnosti. Ukoliko Vaš korisnički zahtjev može napraviti promjenu, pokrenuti, poboljšati i unaprijediti – Dobrodošli u našu zajednicu!”
Na koje vam sve načine možemo ponuditi rješenje?
Problemi i pogreške pri radu nisu ništa neočekivano. Ono najbitnije jest da se oni mogu efikasno otkloniti kako biste mogli nastaviti regularan rad ne gubeći pritom dragocjeno vrijeme.
U svom ste se radu susreli s problemom ili nejasnoćom. Naša komparativna prednost je to što sve te nejasnoće možete otkloniti sami. Zašto ne pokušati? Na našim korisničkim stranicama su vam na raspolaganju sva objašnjenja za rad u PANTHEON-u. Osim pisanjih objašnjenja tu su i video uputstva gdje još jednostavnije možete usvojiti znanje i otkloniti nejasnoće.
Nije dovoljno? Pošaljite mail i očekujte brzi odgovor naše podrške. Pisanjem ticketa možete pratiti status otklanjanja problema, nakon čega ćete zaprimiti obavijest o istom.
Također, ukoliko tijekom rada u PANTHEON-u naiđete na problem, klikom na “Podrška na daljinu”, naši će konzultanti dobiti obavještenje o problemu s kojim se susrećete te, po vašem odobrenju, online pristupiti vašem računalu i otkloniti problem.
Ukoliko niste raspoloženi za pisanje mailova, već želite direktno razgovarati s konzultantima koji su specijalizirani za određeni modul PANTHEON-a, uvijek nas možete kontaktirati i telefonom.
[1] Izvor: http://www.erpsoftwareblog.com/2009/06/choosing-an-erp-system-so-many-things-to-think-about/ ↩
Datalab tim
Simboličnim potpisom želimo obuhvatiti sve pojedince, zaposlene, suradnike, partnere i korisnike s kojima svakodnevno učimo, stiječemo i razmjenjujemo iskustvo, znanje, probleme i rješenja. Bez svih njih zajedno svega ovoga ne bi bilo. Čitajte nas redovito i javite koje vas teme i informacije zanimaju! Jer danas više nego ikad vrijedi: kad imaš informaciju, imaš moć. Ekipa Datalaba svoje znanje dijeli s vama! Podijelite dalje…