Zašto LinkedIn? Prednosti za tvrtke i pojedince
S više od 546 milijuna korisnika, LinkedIn je najveća profesionalna društvena mreža. Svojim korisnicima omogućava da se predstave sa svim svojim iskustvom, znanjem i vještinama.
Iako se na prvi pogled čini da je LinkedIn samo još jedna društvena mreža na kojoj ljudi “troše vrijeme”, to nije točno.
Pomoću dobro kreiranog osobnog profila svaki korisnik može postupno izgraditi online identitet poslovanja. Istovremeno se može povezati s drugim korisnicima, kolegama i stručnjacima te produbljivati svoje znanje čitanjem stručnih članaka.
Umrežavanje, branding, obrazovanje – sve ovo je LinkedIn.
Zašto poslodavci potiču svoje zaposlenike da koriste LinkedIn?
Razlog je jednostavan. Ako vaša tvrtka ima svoj LinkedIn profil i objavljuje vijesti, linkove na web stranicama, obavijesti o promocijama i slično, onda je jasno da te objave trebaju dobiti što više lajkova, komentara i podjela.
I tko će biti prvi u redu da to učini? Vaši zaposlenici!
Uz njihovu pomoć možete povećati vidljivost na LinkedInu i stvoriti osjećaj vjerodostojnosti i povezanosti sa svojom ciljanom publikom.
Čak i kada korisnik LinkedIna spomene na svom profilu da je trenutno ili je bio zaposlen u vašoj tvrtki, na njegovom profilu će biti vidljiv logotip i link na profil vaše tvrtke na LinkedIn-u.
Što je veći broj zaposlenika koji su aktivno uključeni u događaje vaše tvrtke, veća će biti vidljivost vašeg brenda, a vaša mreža poznanika će biti šira.
Potaknite svoje zaposlenike da dijele korisne informacije o vašoj tvrtki ili proizvodima koji se nalaze na vašoj web stranici. Aktivna rasprava ispod svake objave može dovesti do stvarne male revolucije koja nadilazi granice LinkedIna i aktivira brainstorming sastanak u vašem uredu.
Zašto ispuniti LinkedIn profil pametno i promišljeno?
Vaš profil na LinkedIn-u nije samo odraz vas i vaše kompetencije, već se povezuje i s reputacijom vaše tvrtke. Naravno, svi želimo predstaviti sebe i tvrtku u kojoj radimo, u najboljem svijetlu!
U tome ništa nije pogrešno ako se istodobno “družimo” i podržavamo kolege koji to zaslužuju. Bez obzira je li to u obliku podržavanja vještina (skill endorsement) ili opisnih preporuka koje ističu znanje, vještine i kvalitetne osobine koje te kolege posjeduju.
Kada ste posljednji put dobili pohvalu za svoj rad, a kada ste sami pohvalili kolegu? Prekinite začarani krug i počnite isticati pozitivne karakteristike i znanja vaših kolega. Poboljšana atmosfera u uredu je garantirana!
Kako do boljeg LinkedIn profila?
- Koristite svoje pravo ime i prezime. Ne zaboravite da je ovo ozbiljna poslovna mreža.
- Dodajte prikladnu fotografiju na svoj profil.
- Izbjegavajte općenite opise u naslovu.
- Opišite dosadašnje iskustvo: precizno, dosljedno i jasno.
- Istaknite one vještine i znanja u kojima ste stručni, educirani i na koje ste najponosniji.
- Preporučite znanja svojih kolega i pozovite ih da preporuče vas.
- Pridružite se grupama iz područja koja vas zanimaju i sudjelujte u raspravama.
- Povežite se s kolegama, poznanicima i poslovnim partnerima.
- Budite aktivni! Jeste li pročitali nešto zanimljivo iz područja u kojem radite? Podijelite svoje znanje i informacije s drugima.
- Postanite i sami izvor znanja, napišite objavu i objavite ju na LinkedIn-u.
Pouzdani. Profesionalni. Ljudski.
Cilj je da pomoću LinkedIn-a tvrtke i zaposlenici istaknu svoje prednosti i vrijednosti. Pokažite svojim klijentima, kolegama i poslovnim partnerima da ste pouzdani i profesionalni. Da ste ponosni na svoje znanje i na ono što vaša tvrtka nudi. Pokažite da ste tim koji se drži zajedno i koji rado dijeli svoje znanje.
Imate li LinkedIn profil? Datalab HR je na LinkedIn-u, povežite se s nama!
Anja Kenk – Datalab digitalni marketing
“Vodim brigu o web stranicama, društvenim medijima, oglašavanju… Vjerujem u kreativnost i u to da korisnike možemo privući na online platformama ako im pružimo prave informacije u pravom trenutku”.