, ,

Možete li si priuštiti rad od doma?

10 ožu 2020

Širenje korona virusa ne možemo kontrolirati, ali možemo se dobro pripremiti za slučaj epidemije. To se odnosi i na pojedince, i na kompanije i međunarodne korporacije. Zadnjih dana primjećujemo porast pitanja vezanih za rad kod kuće, digitalizaciju poslovanja odnosno uvođenje poslovanja bez papira. Činjenica je da postoje alati pomoću kojih možemo neometano poslovati bez fizičke prisutnosti na radnom mjestu. Time se smanjuje potreba za ljudskim kontaktom.

 

Omogućava li vam poslodavac rad od kuće?

Rad od kuće sve je rašireniji u doba globalizacije i fleksibilnosti tržišta rada. Zbog razvoja tehnologije to postaje poželjan i praktičan način obavljana posla. Što je sve potrebno kako bi zaposlenik mogao neometano obavljati svoj posao od kuće?

Prije svega, tvrtka mora imati razvijenu jasnu organizacijsku strukturu, poslovati digitalno koliko god je to moguće, zaposlenici moraju imati pristup najvažnijim podatcima i dokumentima koji su im potrebni za rad, a komunikacija se mora normalno odvijati između zaposlenika i stranki, dobavljača te poslovnih partnera.

 

Hoće li vaše poslovanje nesmetano poslovati ako zaposlenici nisu na radnom mjestu?

Osnova, dakle, leži u IT rješenjima koja pojedincima omogućavaju pristup istoj bazi podataka bez obzira na to gdje se nalaze. Poslovno-informacijski sustav koji radi u oblaku omogućava upravo to. Podatci se nalaze na jednom centralnom mjestu i možete im pristupiti kada god trebate. Ako radite od kuće, možete bez problema pregledati račune, narudžbe, zalihe itd., bez napuštanja svog doma. Pomoću poslovnog programa koji radi u oblaku, pregled poslovanja je moguć u svakom trenutku, na jedan klik, a to vam daje veliku fleksibilnost. Neki bi bili zgroženi činjenicom da, osim virusa koji nas prožimaju u našem svakodnevnom svijetu, svjedočimo i hakerskim napadima i cyber-virusima. Iako je to istina, možemo vas uvjeriti da se za sigurnost podataka u PANTHEON-u redovito vodi briga, s obzirom na to da su baze podataka pohranjene na serverima Hrvatskog Telekoma. S uslugom sigurnosna kopija, veliki broj korisnika svaki dan izrađuje sigurnosne kopije svojih podataka. Vrag nikad ne spava. Bolje je biti spreman.

 

Jeste li spremni na POTPUNO digitalno poslovanje?

Ako je poslovni program “mozak” poduzeća, dokumenti i informacije su njegova krv koja mora neprekidno kružiti kako bi cijelo „tijelo“ odnosno tvrtka normalno poslovala. U primjeru digitaliziranog bespapirnog  poslovanja, svi uključeni moraju koristiti digitalne kanale koji se koriste u poslovno-informacijskom sustavu tvrtke. Činjenica je da bez uspostavljenog sustava automatizacije, upravljanje i organizaciju dokumenata, nećete moći u potpunosti iskoristiti informacije sadržane u tim dokumentima. Pri organizaciji dokumenata koji su nekoć kružili po tvrtki u fizičkom obliku, a koji su sada dostupni u elektroničkom obliku, od velike pomoći nam je usluga eDokumentacija, odnosno dokumentacijski susta koji to omogućuje.

Štoviše, ako želite pretvoriti fizičke dokumente u elektronički format, tehnologija vam to također olakšava – usluga e-Knjiženje omogućava da s OCR (optičko prepoznavanje znakova) tehnologijom program raspozna dokument i pretvori ga u elektronički oblik. U ovom obliku, se uklanjaju sve komplikacije povezane s pretipkavanjem, prenošenjem dokumenta od osobe A do osobu B, slanjem poštom i sl.

 

Kako poslovati neometano i pobrinuti se za zdravlje zaposlenika?

Podrazumijeva se da kontakt između ljudi ne može biti u potpunosti spriječen, ali moguće je transformirati način poslovanja tvrtke u duhu digitalizacije. Tijek događaja posljednjih dana u Hrvatskoj i širom svijeta otvara sve više rasprava o tome kako raditi i održavati zdravlje naših zaposlenika unatoč hitnim slučajevima. Tehnološka rješenja koja postoje i omogućuju ih u slučajevima kada bi za zdravlje zaposlenika bilo bolje raditi od kuće.

Pitanje je koristi li ih vaša tvrtka. Je li vaša poslovna infrastruktura spremna? Omogućava livam to vaš poslovno-informacijski sustav i jeste li uspostavili radne procese i prakse koji vam mogu olakšati neometan rad, čak i ako niste fizički prisutni u uredu.

Savjetujemo vam da razmislite o ovim pitanjima u svojoj tvrtki.

 

Ako ste zainteresirani za naša rješenja, pozivamo vas da nas nazovete na 01 355 595 ili nam pišete na info@datalab.hr.

Rad od doma uz podršku programa PANTHEON i rješenja za e-poslovanje testirali smo na vlastitoj koži, jer svi naši zaposlenici trenutno uspješno i neometano rade od kuće.

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X