PANTHEON funkcionalnosti – Elektroničko i online poslovanje
PANTHEON korisnici koriste sve prednosti koje omogućava elektroničko poslovanje – dostupni su svi oblici poslovanja s računovodstvenim servisima, drugim poslovnim subjektima (tvrtkama), bankama i državom. Takvo je poslovanje brzo i učinkovito, a prije svega predstavlja manji trošak za korisnika.
Elektroničko poslovanje je integrirano u poslovno-informacijski sustav i dostupno je jednim klikom. Na primjer, korisnik napravi proračun, odabere ga i klikne na izvoz u PDF, a zatim ga šalje izravno svojem kupcu/klijentu. Slično tako je jednostavno i elektroničko podnošenje obrazaca državi (PDV itd.)
Elektroničko poslovanje uključuje:
- automatski izvoz predračuna, ponuda i računa u PDF i slanje e-poštom,
- skeniranje računa i slanje računovođi,
- elektroničko arhiviranje dokumenata,
- mogućnost izvoza podataka u MS Word, MS Excel i PDF,
- eSlog poslovna podrška (narudžbe kupaca, dobavljača, ponude, potvrde ponuda, izdani i primljeni računi, krediti, obavijesti o terećenju, povratnice),
- Elektroničko podnošenje obrazaca
- Jednostavna integracija s različitim web portalima (e-trgovine, intranet portali, eVEM, EB, eSudent usluga)
- razmjena podataka putem VOD standarda s drugim ERP sustavima.
Podrobno o ePoslovanju