Poslovna rješenja, Digitalizacija
Dostupnost poslovnih podataka kao imperativ suvremenog poslovanja
Današnje okolnosti u poslovanju zahtijevaju drukčiji pristup od onog koji je vladao do prije samo nekoliko godina. Radno vrijeme od 9-17h određivalo je da se posao odradi u zadanom okviru, a mailovi su mogli i pričekati „do sutra”. Radno mjesto je bilo fiksno, uostalom, kao i većina telefona. Čak i kada je u drugom desetljeću novog milenija počela ekspanzija mobilnih telefona i prijenosnih uređaja, poslovna rešenja nisu bila dovoljno prilagođena kako bi se prenosila s jednog mjesta na drugo, pa smo i dalje bili vezani za svoj radni stol, kada bismo željeli izdati račun, provjeriti stanje u banci ili pogledati dospjela potraživanja.
Danas, u post-covid eri, mnogo se toga promijenilo, a prije svega filozofija i pristup poslovanju. Shvatili smo da posao nije samo u uredu, već da su ljudi nositelji posla i da je posao vezan za njih. Zato je potrebno prilagoditi poslovno okruženje svugdje gdje ljudi borave – bez obzira je li to ured, kuća, hotel ili kafić. I proizvođači poslovnih rešenja su prilagodili svoja rešenja i ubacili ih u naše nerazdvojne pomagače – mobilne telefone. Ovo je vrlo važno za mikro i mala tvrtke, koje nemaju veliki broj administrativnih radnika i računovođa koji bi im izvlačili izvještaje, vršili plaćanje ili izdavali račune. Zaposlenici, pa i sam direktor su često na terenu, a pristup bazi podataka i online rad im je neophodan kako bi poslovanje uopće funkcioniralo.
83% menadžera ističe da im je bitan pregled podataka u realnom vremenu
54% tržišnih lidera traga za novim ERP tehnologijama
Princip je sljedeći – baza podataka se nalazi na serveru, koji može biti u cloudu ili on premise, a bazi se pristupa putem mobilnog uređaja ili laptopa, s bilo kog mjesta u bilo koje vrijeme. Dobar primjer jednog cloud rešenja je PANTHEON Web Light.
Ovaj online poslovni program je prije svega spreman za euro. Putem PANTHEON Web Light-a možete izdavati račune, a nije vam potreban dodatan hardver – možete koristiti laptop ili printer koji već imate.
PANTHEON Web Light može biti korišten kao samostalno rješenje ili kao produžena ruka PANTHEON ERP rešenja, za pristupanje i brzi pregled bazi podataka i dokumentima u tvrtki. Posebno je prikladan za računovodstvene servise koji koriste PANTHEON, odnosno za njihove stranke jer se kroz oba programa pristupa istoj bazi a svi podaci se automatski sinkroniziraju.
Neke od funkcionalnosti koje izdvajaju PANTHEON Web Light od sličnih rešenja su:
- evidencija radnog vremena
- online zakazivanje termina
- pristup bilanci uspeha na klik
- unos ulaznih računa slikanjem ili skeniranjem
Korisničko sučelje je prilagođeno Android mobilnim telefonima i Windows tabletima i računalima, vrlo je intuitivan i lak za upotrebu. Nema komplicirane implementacija, već se programu pristupa putem Google Chrome preglednika.
Iskoristite priliku i isprobajte PANTHEON Web Light potpuno besplatno i upoznajte sve prednosti online poslovanja.