, ,

Preuzmite poslovanje svojeg salona u svoje ruke

11 sij 2023

Svaki vlasnik salona za ljepote susreće se s mnogim izazovima koji dolaze uz poslovanje. Pored toga, tržište se mijenja nevjerojatnom brzinom i zahtjeva sve više predznanja iz različitih područja, kao što su:

  • odabir novih zaposlenika, uvođenje u rad i usuglašavanje s kadrovskom evidencijom
  • financijsko poslovanje: izdavanje računa za usluge, priprema i izrada cjenika
  • odabir i naručivanje proizvoda od dobavljača
  • izbor računovođe i drugih poslovnih partnera za suradnju
  • marketinške aktivnosti
  • uređenje prostora
  • organizacija rada u salonu i zakazivanje termina – kako bi se rad odvijao sa što manje potrošene energije i manje pauza između termina uz veću efikasnost
  • komunikacija s kupcima i prikupljanje i obrada informacija

Svi ovi izazovi koji okružuju jedno uslužno poduzeće mogu se lako prebroditi uz korištenje poslovnog programa koji je u potpunosti prilagođen uslužnom poslovanju.
Uz online poslovni program PANTHEON Web Light, jednostavno možete izdavati i primati račune, upravljati zalihama, izdavati putne naloge, pregledati poslovanje, pratiti evidenciju radnog vremena i upravljati naručivanjem i pregledom termina u kalendaru.

Izdavanje računa u frizerskom/kozmetičkom salonu

Kao i u drugim djelatnostima, i u uslužnim djelatnostima financijsko poslovanje je sve zahtjevnije. Zakonske prometne u svim područjima su sve češće, tako da je potrebno kontinuirano praćenje i usuglašavanje. Sve je to mnogo jednostavnije ako koristite softver koji nije samo alat za izdavanje računa, već́ vodi računa o cjelokupnom poslovanju, prati sve zakonske izmjene i lako se povezuje s knjigovođom. Međutim, postavlja se dosta pitanja pri izboru softvera. Kako pronaći softver koji je najbolji za vaše poduzeće? Za što se odlučiti, za kupnju ili najam? Koje funkcionalnosti poslovnog programa su vam potrebne? Što je sa hardverom?

Kako poslovni program rješava financije u vašem salonu?

Softver vam pomaže upravljati salonom automatizacijom dnevnih zadataka i poboljšanjem korisničkog iskustva. Zamislite poslovni program kao svog asistenta. Sve potrebne informacije imate odmah pri ruci, a za primanje i izdavanje računa, kao i pregled troškova i prihoda, također je potrebno samo nekoliko klikova. Jednostavno korisničko sučelje olakšava rad svim korisnicima, sveobuhvatan uvid u stanje poslovanja impresionira menadžere, a kvalitetan poslovni program doprinosi i zadovoljstvu kupaca. S poslovnim programom možete brzo i lako izdavati fakture i računati porez. Kupce i dobavljače automatski uvozite u program iz sudskog registra, čime se smanjuje vrijeme unosa podataka i izbjegavaju moguće greške. Prilikom izdavanja računa, istovremeno se smanjuju i vrijednost i količina zaliha. Online program omogućava i prikaz liste izdanih računa, zatvaranje kase, unos kupaca i potvrđivanje faktura, kao i upravljanje terminima i kalendarima narudžbi. Osim toga, sveobuhvatan uvid u poslovanje i podaci prikupljeni na jednom mjestu omogućavaju vam da u pravom trenutku reagirate na promjene i, na primjer, preciznije odredite cijene svojih usluga.

Upravljanje zalihama

Na troškove u salonu snažno utječu zalihe ili inventar. Praćenje dnevnog korištenja zaliha može brzo postati naporno ako ručno pregledavate izvještaje i stalno provjeravate zalihe, posebno ako osim što nudite usluge prodajete i različite proizvode. Pomoću softvera možete lako upravljati svojim zalihama i pratiti prodaju proizvoda. Prilikom izdavanja računa količine se automatski mijenjaju i omogućavaju stalno praćenje količine zaliha odnosno onoga što možda nedostaje.

Upravljanje terminima kupaca i zakazivanjima

Osnova uslužne djelatnosti je zakazivanje i vođenje termina, što također može biti mukotrpan zadatak. Korištenjem softvera, koji uključuje i kalendar za zakazivanje ternina, ovo je izuzetno lako. Kalendar za unos termina je transparentan i jednostavan za koričenje: u njemu možete efikasno planirati, premještati, otkazivati i upravljati terminima i imati potpuni pregled popunjenosti zaposlenih i prostorija ili pribora (npr. stolica za frizuru ili stol za masažu). Uz softver za online poslovanje, uvijek imate kalendar u džepu, čak i kada niste u salonu. Bez obzira na to odgovarate li na zahtjeve za termine na društvenim mrežama, sastajete se sa strankama na ulici ili se nalazite na kauču kod kuće, možete lako dodati novi sastanak bilo kada i bilo gdje, direktno sa svojeg pametnog telefona.

S poslovnim programom PANTHEON možete lako upravljati poslovanjem salona na jednom mjestu. Poslovni program je vaš digitalni asistent koji brine o kasi, fiskalizaciji, računima, terminima i kupcima. Pored toga, nudi i upravljanje zalihama (proizvodi za prodaju i potrošni materijal za salon), naručivanje i kupnju od dobavljača, vođenje rasporeda i radnog vremena zaposlenika i, naravno, svo potrebno računovodstvo (trgovinska knjiga, zatvaranje dana itd.).
Više informacija o PANTHEON Web Light softveru možete pronaći OVDJE ili preuzmite DEMO verziju.

 

 

 

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X