AION – Vaš pametni pomoćnik za PANTHEON

21 svi 2024

Kad smo bili mali, gledali smo filmove i sanjarili o računalima s kojima bismo mogli razgovarati. Sanjali smo o neograničenom znanju koje bi nam bilo dostupno i koje bismo mogli dobiti na zahtjev od pametnih robota. Sve se to ostvarilo dolaskom alata ChatGPT, umjetne inteligencije ili razgovornog robota koji može imitirati ljudsku interakciju, pomoći korisnicima odgovarati na pitanja, rješavati probleme, predviđati budućnost i obavljati druge zadatke koji zahtijevaju obradu prirodnog jezika.

I u PANTHEON-u smo dobili pametnog pomoćnika s simpatičnim imenom AION. Njegova glavna svrha je što brže pomoći svim korisnicima PANTHEON-a pronaći odgovor ili uputu koju trebaju u vezi s korištenjem PANTHEON-a.

Razgovarali smo o AION-u s Miodragom Ranisavljevićem, produktnim voditeljem za razvoj AION-a u tvrtki Datalab Tehnologije.

AION je vaš pametni pomoćnik u PANTHEON-u. Kada postavite pitanje AION-u u PANTHEON-u ili na korisničkim stranicama, AION vam osim pomoći i opisa rješenja također nudi i poveznicu do uputa, gdje možete dodatno pročitati više o postupku.

Ako ne uspijete pronaći rješenje ili želite dodatno pojašnjenje putem razgovora s AION-om, on vam omogućuje da umjesto vas otvori zahtjev na HelpDesku službi za podršku.

Miodrag Ranisavljević, Produktni voditelj za razvoj AION-a, Datalab Tehnologije

Što je AION?

AION je novi član obitelji PANTHEON-a. Temelji se na umjetnoj inteligenciji i velikom jezičnom modelu koje smo naučili korištenjem PANTHEON-a. Informacije dobiva iz baze znanja, priručnika za PANTHEON, video uputa, vijesti i drugih baza znanja. Sve to znanje AION povezuje i korisnicima pruža pomoć pri korištenju PANTHEON-a. Pomaže nam s najrelevantnijim odgovorima na postavljena pitanja, kao što je na primjer: “Kako u PANTHEON-u prenijeti robu iz jednog skladišta u drugo?”

Kako se odvija interakcija s AION-om?

Interakcija s AION-om odvija se na više načina. Možemo ga pozvati izravno iz PANTHEON-a ili se za savjet i pomoć obratiti na korisničkim stranicama.

U PANTHEON-u AION-ovu pomoć pozivamo tako što odaberemo izbornik “Pomoć” i opciju AION. AION prepoznaje prijavljenog korisnika i jezik njegove lokalizacije te odabire odgovarajući vodič ovisno o tome gdje se korisnik nalazi.

Kada korisnik postavi željeno pitanje, AION mu osim pomoći i opisa rješenja nudi i poveznicu do uputa, gdje korisnik može dodatno pročitati više o postupku i njegovim mogućim specifikacijama.

Što ako korisnik nije zadovoljan odgovorom ili nije uspio riješiti problem na temelju uputa? Treba li isto pitanje poslati podršci ili otvoriti prijavu na HelpDesku?

Nakon svakog pruženog odgovora, AION pita korisnika je li zadovoljan s odgovorom i je li mu odgovor pomogao.

Ako korisnik putem razgovora s AION-om ne riješi problem ili želi dodatno pojašnjenje, AION mu nudi mogućnost da umjesto njega otvori zahtjev na HelpDesku (tzv. “ticket”) službi za podršku. Ako korisnik odabere tu opciju, generira se prijava u koju se prenose svi korisnikovi podaci, tako da mu nije potrebno ponovno upisivati pitanja, a na njegovu e-mail adresu dobiva potvrdu o otvaranju zahtjeva.

Ovdje treba napomenuti da se zahtjevi koje korisnici upute preko AION-a podršci obrađuju u skladu s općim uvjetima poslovanja.

 

Kako pristupamo AION-u putem korisničkih stranica?

Na korisničkim stranicama (UserSite), AION je dostupan u donjem desnom kutu.

Korisnik započinje razgovor s AION-om odabirom vodiča i proizvoda koji ga zanima. Jezik razgovora automatski se postavlja prema korisničkim podacima za prijavu ili odabranom jeziku na korisničkim stranicama.

Kada korisnik postavi pitanje AION-u, AION odgovara s poveznicom do odgovarajućih uputa prema odabranom vodiču i lokalizaciji.

 

Kakvi su planovi za budućnost? Kako ćete dalje poboljšavati korisničko iskustvo s AION-om?

Planiramo kontinuirano poboljšanje učenja AION-a kako bi s vremenom pružao još bolje i preciznije odgovore, brže. Trenutno je ažurirano više od 1200 čestih pitanja, ali planiramo dodavati najmanje 300 primjera mjesečno.

Dodavanjem čestih pitanja iz prakse u bazu znanja, kao i daljnjim razvojem sustava dubokog učenja, AION će pružati bolje odgovore na postavljena pitanja. Naravno, za zahtjevnija pitanja i dalje će biti dostupan naš iskusni tim savjetnika.

 

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X