Datalab HR uspješno održao poslovnu konferenciju PANTHEON™ Day 2018.
Datalab, najveći proizvođač poslovnog softvera u jugoistočnoj Europi, održao je pred 380 prisutnih u Hotelu Sheraton Zagreb, svoju godišnju poslovnu konferenciju PANTHEON™ Day 2018. Centralne teme bile su nova PANTHEON™-ova funkcionalnost DMS – Document Mangement System te GDPR u kontekstu PANTHEON™-a i sigurnosti IT poslovanja.
U centralnom dijelu programa Datalab HR PANTHEON™ konzultanti prisutnima su predstavili PANTHEON™ novosti te prikazali nove funkcionalnosti ovog suvremenog ERP-a: DMS i workflow – automatizaciju i pojednostavljenje poslovnih procesa kroz PANTHEON™.
U sklopu jutarnjeg programa održan je i okrugli stol s naslovnom temom konferencije, tijekom kojeg su g. Emil Perić, HGK, g. Danko Pigac, Pragmatekh i g. Boštjan Berčić. Datalab d.d. s prisutnima izmijenili iskustva o provedbi i primjeni ovog zakona, posebno u kontekstu poslovnog softvera i ICT industrije.
Poslijepodnevne radionice bile su posvećene demonstraciji novih funkcionalnosti osnovnih modula PANTHEON™-a, a održali su ih PANTHEON™ konzultanti Datalabovog odjela podrške zajedno s Datalab Premium partnerima.
Gospodin Goran Težak, direktor Datalab HR, zaključio je na kraju događanja:
“Ponosni smo što interes za ERP PANTHEON™ neprestano raste, a paralelno s time i PANTHEON™ zajednica, kao i broj naših dragih gostiju na Datalabovim godišnjim konferencijama.”
I nadalje osluškujemo interese tržišta i poslovnih zajednica te za sljedeće okupljanje najavljujemo nove PANTHEON™ funkcionalnosti krojene prema potrebama nama najvažnijih – članova PANTHEON™ obitelji.
Uvijek u trendu, uvijek uz naše sadašnje i buduće korisnike te PANTHEON™ partnere, zajednički već krećemo s planiranjem sljedećeg PANTHEON™ događanja.
Podržavajte i nadalje naš rad i srdačno vas pozivamo na naš sljedeći PANTHEON™ Day. Još jednom zahvaljujemo svima na podršci i odazivu.