Datalabova godišnja konferencija PANTHEON Day 2019
Datalab HR, najveći proizvođač poslovnog softvera u jugoistočnoj Europi, organizira 9. svibnja u Hotelu Sheraton Zagreb, svoju godišnju konferenciju PANTHEON Day 2019.
Na događanju će eminenti gosti s prisutnima podijeliti svoja iskustva i konkretne savjete vezane uz procese digitalizacije u Hrvatskoj 2019. Govorit će se o strategijama digitalizacije poslovanja te uspješnim digitalnim praksama prema profilima i vrstama tvrtki uz PANTHEON alate i funkcionalnosti.
Događanje otvara okrugli stol na kojem će biti predstavljeno viđenje digitalizacije u Hrvatskoj danas. Moderator panela je g. Aron Paulić iz izdavačke kuće BUG, a gosti aktualne teme su:
- gđa.Maja Radišić Žuvanić, Ministarstvo gospodarstva;
- g. Tomislav Bronzin, HR IT udruženje pri HGK;
- g. Damir Novotny, ekonomski analitičar;
- g. Boris Žitnik, IT analitičar, Omnia Consult i
- g. Goran Težak, direktor, Datalab HR.
Poslijepodnevni je program namijenjen PANTHEON radionicama na kojima će stručnjaci Datalabovog odjela podrške zajedno s Datalab HR partnerima prikazati nove funkcionalnosti svih modula PANTHEON ERP rješenja.
Goran Težak, direktor Datalab HR, najavio je konferenciju PANTHEON Day 2019. riječima:
“Digitalna transformacija znači nadogradnju postojećih informacija i tehnologija te poslovnih procesa u cilju optimizacije i povećanja poslovne učinkovitosti te profita. Ona danas nije samo sredstvo za poboljšanje konkurentnosti i poslovnih rezultata, već apsolutni imperativ svakome tko namjerava opstati na tržištu.
Datalab i PANTHEON uvijek su bar jedan korak ispred potreba naših korisnika i ujedno smo sinonimom za recentna tehnološka kretanja. Tako i naša ovogodišnja konferencija govori o najaktualnijem – digitalizaciji poslovanja, ali prezentirajući i prakse, konkretne primjere, približavajući različite aspekte procesa digitalizacije našim korisnicima.
Tu smo uvijek za njih i sa zadovoljstvom još jednom pozivam sve sadašnje i buduće članove naše PANTHEON zajednice, kao i naše drage partnere, na ovogodišnje druženje puno dobre atmosfere, novih znanja te novih poslovnih susreta i povezivanja.“