Novosti, Zanimljivosti, Poslovna rješenja, Digitalizacija
Efikasno planiranje unutar poduzeća
Efikasno planiranje je još jedan od uvjeta koje poduzeće mora ispuniti kako bi uspješno poslovalo. U nastavku, u intervjuu s Bojanom Popovićem, PANTHEON konzultantom iz tvrtke Datalab SR d.o.o., predstavljamo metode za efikasno planiranje unutar poduzeća.
Planiranje je vrlo važno za uspješno poslovanje. Ovdje mislimo na organizirani kalendar poduzeća i odgovarajuće planirano radno vrijeme zaposlenika. Što efikasno planiranje znači u praksi?
Osnova za kvalitetno planiranje rada zaposlenika, upravljanje radnim procesima i resursima je omogućavanje korisniku korištenja dinamičkog hijerarhijskog planiranja, brz pregled i lako prilagođavanje radnog vremena.
Dakle, potrebno je u kratkom roku pronaći odgovarajuću zamjenu za zaposlenika zbog bolovanja ili preurediti cijeli tim koji radi u određenoj smjeni kako bi se osigurala kvaliteta obavljenog posla u određenom procesu. Dakle, rješenje ovog problema je sjledeća funkcionalnost.
Planiranje radnog vremena zaposlenika
U videu niže predstavljamo gore spomenutu funkcionalnost*.
Je li potrebno rasporediti radno vrijeme za svakog zaposlenika? Spomenuli ste hijerarhijsko planiranje ili planiranje. Što to znači u praksi?
Razine između kalendara su obično hijerarhijski raspoređene s odnosima i razinama koje se primjenjuju u poduzeću; poduzeće – odjel – zaposlenici. U PANTHEON-u lako upravljamo funkcionalnošću uz Hijerarhije kalendara u PANTHEON-u.
Nakon kreiranja glavnog kalendara poduzeća, određeni odjeli mogu preuzeti kalendar poduzeća.
Zaposlenici tada mogu preuzeti planirano radno vrijeme odjela ili poduzeća, ali se njihovo radno vrijeme može prilagoditi zahtjevima radnog mjesta.
Predstavljamo vam funkcionalnost u videu niže*.
*Napomena: Snimke su u originalnom obliku (na autorskom jeziku) kako su predstavljeni na događaju PANTHEON konferencija, Opatija 2022.