Kako upravljati razvojem svojeg startup-a poput profesionalaca

20 sij 2022

Kako upravljati razvojem svojeg startup-a poput profesionalca

 

Započeti vlastito poslovanje, i to na način koji je uobičajen za startup-ove, nekada i nije baš tako jednostavno. Prije svega, zbog izazova i potencijalnih problema koji na tom putu mogu naići. Bilo da se bavite komercijalom, proizvodnjom ili čak uslužnim djelatnostima kao što su frizerski ili kozmetički salon, ti izazovi su manje više isti.

Kod pokretanje poslovanja nije dovoljno samo početi s poslom i nadati se da će klijenti sami dolaziti. Tijekom samog pokretanja, sve je vezano za vrijeme, planiranje i tržište, pa je potrebno razmišljati na više strana kako bi se što uspješnije postavili na samom početku.

Kako bi vaše poslovanje bilo uspješno, potrebno je pažljivo voditi evidenciju o financijama, troškovima, o drugoj poslovnoj dokumentaciji, ali i odabrati knjigovođu koji će uvijek biti tu kako bi vas savjetovao i informirao kada je to potrebno. U trenutku kada posao nadmaši mogućnosti vaše dnevne pažnje, sasvim sigurno će vam biti potrebna pomoć nekoga tko će znati rukovoditi svim unutrašnjim procesima u tvrtki.

Takav izazov, do nedavno je uglavnom rješavan zapošljavanjem još ljudi i uvođenjem dodatne birokracije i procedure koje guše kreativnost, napredak i razvoj. To sa sobom donosi i velike financijske troškove, a ne nudi veliku efikasnost i bolju preglednost samog poslovanja. Zbog toga su tu programi kao što je Pantheon Web Light, koji mijenja tijek vašeg funkcioniranja u poslu.

Kako se suočiti s izazovima uz korištenje programa PANTHEON Web Light?

Nekada nije dovoljno napraviti program koji će nekome biti od određene koristi, već ga u potpunosti prilagoditi njegovim navikama i svakodnevnici. Nije logično da frizer ili kozmetičar koriste računalo tamo gdje rade sa svojim klijentima na njihovom uljepšavanju. Međutim, pametne telefone gotovo svi koriste. Zbog toga je PANTHEON Web Light kreiran s ciljem omogućavanja gotovo svim tvrtkama svakodnevno jednostavno, brzo i sigurno korištenje. Ovisno o veličini ekrana koji posjedujete, bez  obzira na to je li telefon, tablet ili laptop u pitanju, PANTHEON Web će raditi svoj posao baš kako treba.

Dobili ste neku dokumentaciju u papirnom obliku, a potrebna vam je njegova elektronička verzija kako biste brže obavili posao sa bankom ili strankom? Ni to nije problem. PANTHEON Web Light nudi mogućnost optičkog čitanja dokumentacije. Nema više pretipkavanja, papira i trošenja vremena. Svega par sekundi bit će dovoljno da neki papirni dokument pretvorite u potpuno upotrebljivi elektronički dokument koji će vaš knjigovođa moći proknjižiti u par klikova.

Tijekom prepisivanja podataka često može doći do pogrešaka, unosa računa i druge dokumentacije u Excel tablice, ili u knjigovodstvene sustave. Onda je potrebno raditi ispravke i izmjene tamo gdje ih ne bi smjelo biti. PANTHEON Web Light smanjuje šansu za pogrešku, jer automatski preuzima podatke iz svih dokumenata koji se pohranjuju u njegovoj bazi podataka. Time se drastično smanjuje mogućnost pogreške u odnosu na to manualan rad.

Sinkronizacija dokumentacije s računovodstvom

Jeste li bili u situaciji u kojoj vam je hitno potrebna neka dokumentacija, stare fakture, izvodi, ili neki ugovor, a sve se nalazi kod računovođe koji vam ne može odmah poslati potrebno? Ako jeste, onda sigurno znate koliko se vremena gubi na čekanje, i koliko je resursa potrebno upotrijebiti za tako male zadatke. PANTHEON Web Light omogućava jednostavan pristup cjelokupnoj dokumentaciji koju imate, a nalazi se kod računovođe, kroz jednostavan pristup bazi kojoj možete pristupiti i vi i vaš računovođa te vam omogućava da obavljate svoje svakodnevne poslovne aktivnosti.

Ovaj benefit je značajan jer će svako knjiženje i unos robe u sustav trajati svega par minuta, skratit će vrijeme i vama i knjigovodstvu, a roba će odmah biti spremna za prodaju i unesena u sam sustav. Ako se bavite komercijalnim poslovima, i zatrpani ste papirima, onda će PANTHEON Web olakšati rad i vama, i vašem računovođi. Podaci će se razmjenjivati brzo i puno efikasnije nego ranije. Klasifikacija i sortiranje više ne mora biti noćna mora, već pravo uživanje uz potpunu automatizaciju.

Sva dokumentacija na jednom mjestu

Sasvim sigurno se nekada može dogoditi da ne možete točno odrediti cijenu usluge ili proizvoda, dok ne pogledate detaljnije njihovo ulazno stanje i druge troškove. Zbog toga posežete za više registratora u kojima se ti dokumenti nalaze. Registratori zauzimaju prostor, pretraga troši vrijeme i energiju, a može biti mnogo jednostavnije od toga. Uz PANTHEON Web Light imate u potpunosti automatiziran unos i zaprimanje računa, otpremnica i u par klikova dolazite do svih podataka koji su vam potrebni za određivanje cijena, rabata i izračunate različite vrste kalkulacija.

Centraliziran pristup pohrani podataka omogućava brz pregled mnogih parametara poslovanja, a uz račune, putne naloge i evidenciju radnog vremena svojih zaposlenika, možete upravljati svojom tvrtkom znajući da imate uvid u sve segmente rada. Tako definirana baza podataka olakšava i vašem računovođi pristup, pretragu i upotrebu podataka.

Niste sami na putu razvoja vlastitog poslovanja

Započeli ste nešto raditi na računalu, ali želite nastaviti pregledavati dokumente dok idete na sastanak, na svojem pametnom telefonu? PANTHEON Web Light vam to omogućava, jer je dizajniran za sve vrste ekrana. To je njegova prednost za one poslove koji nisu stacionarni i zahtijevaju izlaske na teren. Idealan je za poduzetnike koji se bave različitim vrstama zanata i tvrtkama s mnogo zaposlenih, gdje cirkulira velika količina podataka. Naravno da električar ili frizer neće sjediti u uredu za računalom, već će svoj posao obavljati u direktnom kontaktu sa strankama. Povećana mobilnost korisnika nije prepreka za ovaj program, jer je stvoren prema potrebama upravo takvih poduzetnika.

PANTHEON Web Light je zamišljen isključivo kao pomoć poduzetnicima i onima koji započinju razvoj svog startup-a, bez obzira na to bave li se zanatom, informacijskim tehnologijama, kozmetičarstvom, ili ekonomskim i komercijalnim poslovima. Neće trošiti vaše vrijeme, već optimizirati način na koji konzumirate i koristite informacije prilikom svakog radnog zadatka. Dat će vam priliku da sagledate tvrtku iz drugih kutova, da pratite rad, ali i da imate više vremena i fokusa za unapređenje poslovanja.

Stranke i kupci se vole osjećati posebnima i vidjeti kako je tvrtki stalo do njih. To podrazumijeva postojanje baze podataka o kupcima i njihovim poslovnim podacima. Uz takav pristup i upotrebu programa kao što je PANTHEON Web Light, sasvim sigurno podižete svoje poslovanje na višu razinu – kvalitetniju, ozbiljniju i većeg ugleda i važnosti za sve one koji sudjeluju u vašem radu i prodaji, bez obzira na to jesu li usluge ili proizvodi u pitanju. Kada se svakoj stranci obraćate personalizirano, znate njegovu povijest kupovina i interesa, postoji mogućnost da naučite što točno žele, što ih zanima, pa je i proces prodaje osobniji, upućeniji i efikasniji.

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X