,

Online poslovanje uz PANTHEON Web Light i Granule

28 sij 2025

U razgovoru s Dejanom Kontićem, voditeljem PANTHEON prodaje iz Datalab SR d.o.o., predstavljamo online poslovanje uz PANTHEON Web Light i Granule.

Dejane, često u tvrtkama PANTHEON koriste samo pojedini zaposlenici, dok su neki moduli, kao što je Evidencija radnog vremena, potrebni svima. Zato smo za njih pripremili poseban način licenciranja – tzv. Granule. Možete li nam objasniti što su granule?

Bez obzira na to bavite li se uslužnom djelatnošću, ugostiteljstvom, stručnim uslugama, prodajom ili drugim djelatnostima, Granule omogućuju da rješenje prilagodite svojim potrebama.

Granula je dodatna usluga za sve korisnike rješenja PANTHEON Web.

Povezan je sa imenovanim korisnikom i bazom podataka, što znači da svaka granula mora biti povezana sa određenim zaposlenikom u određenom poduzeću.

Općenito o PANTHEON granulama i primjere u praksi možete pogledati u webinaru.

Koliko koštaju granule i kako ih naši korisnici mogu naručiti?

Ovisno o funkcionalnosti dostupne su na sljedećim poveznicama:

Kadrovi– više

Putni nalozi – više

Dokumenti i zadaci – više

B2B narudžbe – više

Nadzorna ploča – više

Inventura skladišta – više

Inventura osnovnih sredstava – više

Servis na terenu – više

Granule možete aktivirati putem korisničkih stranica.

 

Prijavu na korisničke stranice možete izvršiti preko PANTHEON-a i komande: Pomoć | Sadržaj pomoći.

Dodatne usluge mogu naručiti ovlašteni korisnici u poduzeću. Ukoliko imate bilo kakvih problema sa naručivanjem, obratite se našim prodajnim savjetnicima na 01 3535 595  ili pišite na prodaja@datalab.hr.

Granule su dostupne u PANTHEON-u od verzije 10.0.29.10. Korisnici PANTHEON hostinga mogu odmah koristiti Granule što smo omogućili nadogradnjom hosting baze.

Iskusite novu dimenziju bespapirnog poslovanja. Sve što vam je potrebno je najmanje jedna PANTHEON Web Light licenca i izbor bilo koje granule!

Vrlo pristupačno. Pogotovo ako uzmemo u obzir vrijeme koje će korisnici uštedjeti kada više neće morati prepisivati podatke. Mogu li Granule koristiti samo korisnici hostinga?

Aktivacija Granula najjednostavnija je za korisnike hostinga.

Trebaju se samo prijaviti na korisničke stranice Datalab-a, i kao što je opisano u prethodnom odlomku, aktivirati Granule.

Moguće je aktivirati jednu ili više granula odjednom, ali je uvijek moguće i naknadno ispraviti, povećati ili čak smanjiti ovaj broj.

Mjesečni trošak granula izračunat će se automatski.

Korisnici hostinga odmah će vidjeti sve svoje korisnike i izabrati kojem korisniku dodijeliti određenu Granulu.

Moguće je odrediti samo jedan zadatak ili nekoliko različitih Granula za pojedinog korisnika.

Kada su u pitanju korisnici PANTHEON-a koji imaju lokalnu bazu podataka, na istoj korisničkoj stranici (kao što je navedeno u prethodnom odlomku) prvo klikom na gumb Dodaj lokalnu WEB bazu podataka, baza podataka i njeni korisnici su dodani za izbor Granule . Sljedeći koraci dodjele broja i vrste granula su isti kao i za Hosting.

Na kraju, u PANTHEON Web Light-u, administrator dodjeljuje Granule korisniku preko gumba Osvježi. Jednom kad se bilo koja Granula dodjeli korisniku, on gubi pristup licenci PANTHEON Web Light (ako ga je ranije imao).

Na prvom mjestu ste spomenuli Granulu Kadrovi. Št0 nam ova Granula omogućuje?

Svaki zaposlenik ima pregled obavljenog rada, koji se kasnije uzima u obzir pri obračunu plaće, kao i izravan uvid u svoj prekovremeni ili manjak radnog vremena.

Zaposlenik vodi evidenciju o svojim odsutstvima i ima pregled dana godišnjeg odmora: onih koji su raspoređeni za ovu godinu, već iskorištenih i preostalih dana odmora.

Evidencija radnog vremena predstavljena je u videu:

Kako  je s pregledom prisutnosti zaposlenih? Gdje i kako mogu provjeriti što članovi mog tima rade, na primjer?

Rad od kuće donio je nove izazove u praćenju radnog vremena. Zanima nas gdje je zaposleni, tko danas radi od kuće, tko je na službenom putu, pa čak i tko je koliko radio, na kojem projektu i slično.

Ono što ste pitali možete provjeriti u Pregledu prisutnosti. U tom dijelu voditelj tima može provjeriti status prisutnosti svog tima, za sve podređene zaposlenike, u stvarnom vremenu. Možete provjeriti koje radne obaveze trenutno imaju; jesu li na odmoru, rade od kuće ili na poslovnom putu, sa kojim klijentom su i koliko dugo.

U granuli Kadrovi korisnici mogu upravljati i pratiti SVE podatke o redovnom radu i drugim vrstama rada, koji su potrebni za naknadni obračun plaće u PANTHEON-u, bez uvoza tablica ili drugih zapisa. Svi ovi sati također se mogu uvesti u Excel ili ispisati ako je potrebno.

Božićni i novogodišnji praznici se bliže. Očekuje se veći broj zahtjeva za odobrenje izostanaka. Koliko ih je lako obraditi?

Jednostavna obrada i odobravanje zahtjeva za izostanak je vrlo važna potreba onih koji vode tim. U posljednje vrijeme, odobrenja za odsutstvo prenose se s HR-a na voditelje timova.

U evidenciji radnog vremena imamo mogućnost lakog potvrđivanja raznih vrsta zahtjeva kroz poslovni proces koji je prilagođen potrebama korisnika. Na ovaj način možemo potvrditi:

1. odsutstva kao što su slobodni dani i praznici,
2. zahtjevi za prijevremeni odlazak sa posla ili službeno putovanje
3. zahtjevi za promjenu smjena, zahtjevi za razne sastanke…

Zaposlenik može lako poslati zahtjev za odobrenje odsutstva kroz poslovni proces. Voditelj će primiti zahtjev na svoju adresu e-pošte i može ga lako potvrditi ili odbiti koristeći svoj mobilni telefon.

Zaposlenik će moći provjeriti što se događa sa njegovim zahtjevom; da li je u postupku potvrđivanja, da li je odbijen i razlog odbijanja, ako ga je voditelj unio.

Kada izostanak ili zahtjev za izostanak potvrdi voditelj tima, to će se automatski evidentirati u kalendaru izostanaka, za kasniji i odgovarajući obračun plaće u klasičnom PANTHEON-u.

Ovo što ste rekli djeluje kao rješenje koje rezultira manjom potrošnjom papira i uštedom vremena za evidentiranje izostanaka?

Tako je. Uz to, moram spomenuti još jednu prednost. Prednost poslovnog procesa potvrđivanja zahtjeva je u tome što je prilagodljiv specifičnim potrebama tvrtke. Na primjer, kada izostanak treba potvrditi više od jedne osobe u hijerarhiji.

Na ovaj način štedimo puno vremena, jer se svaki korak od slanja zahtjeva za izostanak do potvrde evidentira u aplikaciji.

Također automatski ispunjava obračun plaća u PANTHEON-u, bez ponovnog upisivanja ili uvoza tablica.

Uveli smo Granulu Kadrovi. Kako zaposlenici mogu lako pristupiti samo putnim nalozima?

U prošlosti su putne naloge obavljali HR odjeli, ali danas korisnici PANTHEON-a lako koriste Granulu Putni nalozi za ovo.

U njemu zaposlenici imaju samo online pristup putnim nalozima. Odnosi se lako unose preko Google karti, a dnevnice se automatski popunjavaju i obračunavaju.

Evidentiraju se i obroci za koje se oduzimaju dnevnice, a upisuju se troškovi goriva, hotelskog smeštaja, putarine ili neki drugi trošak.

Računi za troškove nastale na putu se jednostavno i brzo fotografiraju telefonom i automatski prikazuju na online putnom nalogu, gdje je čak i poslovna ruta vidljiva preko Google karte.

Svi podaci su odmah vidljivi u klasičnom PANTHEON-u. Računovođa samo provjerava putni nalog ili ako je potrebno popunjava, isplaćuje dnevnice zaposlenima i automatski knjiži putni nalog.

Granula Putni nalozi  predstavljena je u videu:

Voditelji, direktori i odgovorne osobe obično samo trebaju odobriti dokumente ili račune. Često nisu za računalom, možda čak ni u poduzeću. Kakvo rješenje imamo za ovaj izazov?

Digitalizacija je u punom jeku u cijeloj regiji i u mnogim poduzećima još uvijek čekate da se voditelj vrati sa puta ili direktor sa odmora da plati ili odobri račun. Čak i za male tvrtke i poduzetnike, ovaj proces uvijek zahtijeva vrijeme i dodatni rad.

Rješenje za jednostavnu potvrdu dokumenata ili obračun troškova je Granula Dokumenti i zadaci.

Ovo što ste spomenuli značajno smanjuje rad poduzetnika i ubrzava rad računovođe! Što je s korisnicima koji su veći od malog poduzetnika?

U skoro svakom velikom poduzeću dokumente arhivira i skenira posebna osoba, recepcija ili čak vanjski servis koji skenira dolaznu poštu.

Potvrđivanje dokumenata odvija se kroz više koraka.

Na primjer, voditelj odjela odobri trošak i on tek onda ide direktoru na potvrdu. U drugim slučajevima, izdanu fakturu prije izdavanja mora odobriti rukovoditelj pojedinačnog odjela koji je sudjelovao u nekom dijelu ove fakture ili na kraju direktor prodaje.

Granula Dokumenti i zadaci je online aplikacija u kojoj možete potvrditi dokumente bilo gdje i bilo kada, čak i sa telefona.

Većina voditelja i direktora želi brzi pregled poslovanja. Imamo li Granulu i za to?

Imamo. Granula Nadzorna ploča omogućuje da su svi izvještaji i grafikoni dostupni na telefonu ili tabletu bez potrebe za povezivanjem na računalo.

U praksi, izvještaji putuju sa menadžerom gdje god da se nalazi.

Za ove potrebe PANTHEON Web Light je dodao izbor baza podataka i izvještaja, kakve već imamo u klasičnom PANTHEON-u i na koje su korisnici navikli.

Lako je napraviti nadzorne ploče i grafikone od ovih podataka.

Ukoliko vodstvo ili zaposlenici žele jednostavno i brzo pogledati analizu prodaje, ostvarenu razliku u cijeni, strukturu otvorenih artikala, najbolje kupce, artikle i slično, to je lako moguće napraviti uz pomoć telefona i  Granule nadzorne ploče, u stvarnom vremenu i bez aplikacija na klasičnom PANTHEON-u.

Završit ćemo razgovor o granulama sa posljednjom, petom granulom, koja se ipak malo razlikuje od ostalih. Opišite nam po čemu se razlikuje i što omogućuje?

Od sada možemo omogućiti kupcima da naručuju robu direktno od nas i da u isto vrijeme imaju uvid u naše zalihe ako žele.
U tu svrhu smo razvili Granulu B2B narudžbe, gdje je izravna veza između dobavljača i kupca.

Razlikuje se od ostalih Granula po tome što nije vezana za zaposlenika u poduzeću, već za zaposlenika iz vanjskog poduzeća, odnosno klijenta.

Preko Granule B2B olakšavamo naručivanje distributerima, jer kupci imaju pristup našoj bazi podataka, gdje vide trenutne zalihe i unose narudžbe.

Obavijest o statusu narudžbe šalje se našem službeniku kroz prilagođeni poslovni proces.

Kada potvrdimo narudžbu, status se automatski mijenja u Potvrđeno i potvrda se šalje natrag kupcu putem e-narudžbe ili e-pošte.

Na ovaj način kupac ima uvid u cijeli proces od narudžbe do preuzimanja.

Dobavljač, s druge strane, štedi na ručnim unosima i nepodudarnostima u vezi cijena ili raspoloživih zaliha.

U stvarnosti još uvijek imamo puno papirnih dokumenata koji zahtijevaju ručni potpis. Imate li rješenje i za ovo?

U slučaju odnosa kupac-dobavljač, još uvek je uobičajeno u mnogim tvrtkama da ručno potpišu otpremnicu po prijemu robe.

Stoga je naša ideja bila da ovo riješimo jednostavnim potpisivanjem dokumenata na mobilnim uređajima, jer sa PANTHEON Web Light-om možete ponijeti svoj PANTHEON i dokumente sa sobom na teren.

Pored klasičnog PANTHEON-a, u PANTHEON Web obitelji, uključujući granule, dokumente možete potpisivati pomoću ploče za potpis, dodirne ploče ili čak telefona.

Potpis kao komponenta se može konfigurirati i omogućiti na ispisima svih vrsta dokumenata, po želji korisnika.

Ova funkcionalnost se može koristiti prilikom potpisivanja dokumenata, kao npr. dostavnice ili priznanice.

Nakon prijema narudžbe, kupac jednostavno potpisuje dokument da je roba primljena, a potpis se ispisuje i pečatira te čuva u PANTHEON-ovom dokumentnom sustavu.

Dejane, „potpisujem“ :). Sada prelazimo sa Granula i potpisivanja dokumenata na PANTHEON Web Light. Što nam to omogućuje?

Kao što naziv govori, našim korisnicima je dobro poznat PANTHEON Web u verziji Light.

Omogućuje sve što PANTHEON-ovih skoro 80.000 istovremenih korisnika koristi da rade svoj posao dok sjede za računalom, ali dostupno sa telefona: veleprodaja, maloprodaja, proizvodnja, zalihe, ljudski potencijali, dokumenti, izvještaji i još mnogo toga.

Iako već u nazivu piše „Light“, svakim danom PANTHEON Web Light raste sa novim opcijama i dodatnim funkcionalnostima.

Sigurno ste i vi naišli na gužvu kod frizera, doktora ili zubara. Uglavnom zbog lošeg planiranja rasporeda. Jesam li u pravu?

Naravno :). Mnogi naši korisnici imaju slične probleme. Na primjer, imaju svoju ordinaciju, salon, servisni centar i slično. Željeli smo učinkovito riješiti problem dogovaranja termina klijenata i planiranja za tekući mesec, tjedan itd. bez upotrebe papira ili druge evidencije.

U PANTHEON Web Light-u smo razvili rešenje Kalendar naručivanja i time pojednostavili unos i ažuriranje termina putem kalendara.

Korisnici mogu pratiti i uređivati svoje kalendare tako što će ih prikazati prema različitim filterima: prema individualnom zaposleniku, na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj razini.

Također mogu pratiti korištenje resursa. Na primer, popunjenost mjesta za popravak automobila ili stolica u frizerskom salonu. Na osnovu podataka mogu lako da zakazuju nove kupce. Oni vrlo jednostavno koriste kalendar da zakažu novi sastanak na osnovu besplatnih resursa, ljudi i radnih resursa.

U kalendar također mogu unijeti sve važne podatke i napomene o klijentu ili vrsti usluge i na taj način spriječiti duplo naručivanje ili stvaranje nepotrebne gužve, a uvid u slobodne termine je jasan i vidljiv čak i sa mobilnog telefona.

Od ovako raspoređenih usluga u kalendaru, potom se jednostavnim klikom kreiraju doznake u blagajnu za obračun usluga i kreira se gotov izlazni račun za klijenta. Bez dodatnih ručnih unosa, ove fakture idu direktno u poreznu potvrdu, naravno ako je potrebno.

Dejan i ja smo predstavili mnoge mogućnosti koje pružaju PANTHEON Web Light ili Granule. Gdje možemo pronaći korisničke upute za korištenje programa ili Granula? Na primjer, ako želite upute za evidenciju radnog vremena ili neku drugu funkcionalnost klikom na gumb?

Poboljšali smo pristupačnost korisničkim uputama. Do korisničkih uputa u programu sada se može doći jednim klikom.

Na primjer, ako su vam bile potrebne upute prilikom kreiranja novog računa za kupca u programu PANTHEON Web Light, na odgovarajućem obrascu biste izabrali samo meni Pomoć i opciju – Prikaži primjere u uputama.

Klikom na naredbu brzo i lako ćete doći do povezanih primjera. U našem slučaju, na primjer, da kreiramo novi račun za kupce (kao što možete vidjeti na slici ispod).

 

Želite biti dio naše priče?

Obratite se našim konzultantima s kojima ćete pronaći rješenje koje će optimizirati vaše procese i olakšati svakodnevno poslovanje.

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X