Novosti, Poslovna rješenja, Poduzetništvo, Digitalizacija
PANTHEON DMS – Smanjite troškove, povećajte učinkovitost i pojednostavite poslovanje
Elektronički ili papirni dokumenti sastavni su dio poslovanja. Upravljanje poslovnim informacijama, uglavnom iz nekoliko različitih izvora, izazovan je zadatak.
Jeste li se ikad zapitali koliko vremena u tvrtki trošite na preuzimanje i unos dokumentacije, a koliko se zapravo zaista bavite svojim poslom? Još uvijek prekucavate podatke i informacije? Koliko grešaka napravite i koliko vas koštaju?
Prvobitna svrha rješenja je upravljanje dokumentima, što omogućava elektroničko snimanje i kontrolu radnih tokova upravljanjem cjelokupnom dokumentacijom u tvrtki. Sustav osigurava brži protok dokumenata u tvrtki, smanjuje troškove rukovanja dokumentima i omogućava efikasan pristup dokumentima i informacijama u trenutku kada su nam potrebni.
“Tvrtke koriste dokumentacijski sustav kako bi kontrolirale elektroničko poslovanje. Savremeni dokumentacijski sustav, povezan s poslovnim procesima, podiže organiziranost tvrtke i produktivnost zaposlenih na višu razinu, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje. Dokumentacijski sustav PANTHEON DMS ne samo da omogućava upravljanje dokumentima i njihovo dijeljenje, već i upravlja čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Naime, on nadgleda poslovne procese, upravlja eDokumentacijom i eKnjiženjima”, objašnjava Marina Obradović, konzultant i podrška, Datalab HR. |
Šta je PANTHEON DMS?
PANTHEON DMS je cjelovito rješenje koje omogućava bespapirno poslovanje. Rješenje je moćan dokumentacijski sustav za jednostavno bespapirno poslovanje. Omogućava lako pronalaženje i obradu dokumenata, kroz unaprijed definirane poslovne procese.
Zašto koristiti DMS?
Tvrtke koriste dokumentacijski sustav kako bi kontrolirale elektroničko poslovanje. Suvremeni dokumentacijski sustav, povezan s poslovnim procesima, podiže organiziranost tvrtke i produktivnost zaposlenih na višu razinu, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje.
PANTHEON DMS dokumentacijski sustav ne samo da znači upravljanje dokumentima i njihovu razmjenu, već i upravlja čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Rješenje udružuje na jednom mjestu WorkFlow – unaprijed definirane poslovne procese, upravljanje eDokumentacijom i eKnjiženje.
Koje su ključne prednosti?
Veća učinkovitost poslovanja – pojednostavljeno poslovanje s dokumentacijom i posljedično povećana učinkovitost.
Sve na jednom mjestu – rješenje omogućuje centralno upravljanje organizacijskim dokumentima i procesima bitnim za poslovanje.
Sigurnost – pristup dokumentima je kontroliran i sljediv, a također omogućava postavke perioda čuvanja.
Smanjenje ručnog unosa i manje grešaka – sustav omogućava optičko čitanje dokumenata, izbjegavajući nepotrebno prekucavanje i posljedične pogreške.
Jednostavna i brza pretraga dokumenata – napredni pretraživač omogućava brzo i jednostavno pretraživanje dokumenata.
Povećana mobilnost – pristup dokumentima u bilo koje ključno vrijeme.
Automatizacija procesa – upravljanje cjelokupnim životnim ciklusom obrade dokumenata.
Ažurne poslovne informacije – neposredna razmjena dokumenata omogućava stalnu kontrolu nad poslovanjem i uvijek ažurne informacije.
Imajte nadzor nad dokumentima i poslovnim procesima.
Ovisno o prirodi vašeg poslovanja, sustav za upravljanje dokumentima (DMS) može ponuditi više ključnih prednosti vašoj organizaciji. Pored toga da s bespapirnim poslovanjem izbjegavamo gomilanje dokumentacije, printanje i prekucavanja, osiguravamo i jasnu sljedivost kreiranja, pregleda i ispravke dokumenata. Na taj način im pružamo pravnu valjanost i dugoročno ih možemo čuvati u namjenskim arhivama. Uvođenje PANTHEON DMS-a je definitivno poželjno, jer olakšava poštivanje zakona o čuvanju dokumentacije, a istovremeno optimizira određene administrativne procese i na taj način štedi vrijeme i olakšava posao zaposlenicima.
Više informacija na www.datalab.hr ali na 01 3535 595.