Poslovna rješenja, Digitalizacija
Prednosti integracije online trgovine s ERP sustavom
Online trgovina nudi niz prednosti i za trgovce i za potrošače, posebno u ovim vremenima kada zdravstvene mjere izravno utječu na naše kupovne navike.
Upravljanje online trgovinom nije lak zadatak, pogotovo ako podaci nisu povezani s poslovnim programom. Povezivanje nije najjednostavnije, ali vrijedi se potruditi prepoznati pozitivan utjecaj koji ima na poslovanje, ali i na korisničko iskustvo.
Evo pet prednosti kombiniranja online trgovine s ERP sustavom:
Ušteda vremena
Bez sumnje možemo reći da su ušteda vremena i, posljedično, novca glavna i najveća prednost. Ako sve dijelove tvrtke integriramo u jedinstveni sustav upravljanja, procesi postaju brži i učinkovitiji, omogućujući nam da se usredotočimo na aktivnosti koje su nam isplativije.
Smanjenje operativnih troškova
Kada kombiniramo platformu za online trgovinu s ERP rješenjem možemo automatizirati nekoliko manualnih procesa kako bismo smanjili rizik od ljudske pogreške. Narudžbe kupaca mogu se prenijeti izravno s online platforme u ERP sustav, čime se smanjuju nepotrebni troškovi pristupom informacijama o inventaru u stvarnom vremenu.
Mobilnost pomoću poslovne aplikacije na telefonu
ERP sustav na pametnom uređaju koji imamo kod sebe omogućuje bolju kontrolu i više podataka. Pravilnom integracijom možemo stvoriti financijska izvješća o potražnji i steći uvid u to koji se proizvodi dobro prodaju, a koji trebaju poboljšanja. To omogućuje brzu prilagodbu poslovne strategije. Uz trenutnu sinkronizaciju i mogućnost pristupa informacijama s bilo kojeg uređaja, možemo brzo donositi odluke na temelju opipljivih podataka.
Poboljšano korisničko iskustvo
Koliko je puta kupac naručio nešto iz online trgovine, a onda se ispostavilo da proizvod nije na zalihi? To sigurno nije ugodno, kako za trgovca koji gubi vrijeme s obavijestima da proizvod nažalost nije na zalihi, tako i za frustriranog kupca koji bi se sljedeći put mogao okrenuti negdje drugdje. S informacijama prikupljenima u ERP sustavu, trgovci i potrošači mogu pratiti svaki korak prodajnog procesa: primaju ažuriranja i imaju pristup informacijama o svojim narudžbama. Trenutne informacije o proizvodu smanjuju potencijalne frustracije i grade trajan odnos s kupcima.
Povećano povjerenje i vjerodostojnost
Pouzdanost tvrtke i online trgovine ključna je za jačanje lojalnosti kupaca. Kada se potrošačima obeća jedno i dobije drugo, ugled tvrtke pati, ali ako imaju holistički pogled na proces kupnje i dobiju točne informacije, mnogo je vjerojatnije da će se vratiti.
Prednosti integracije ERP sustava s online trgovinom iznimne su i često predstavljaju razliku između uspješne ili neuspješne online trgovine.