DMS – tamo gdje papir prestaje
Dokumenti su sastavni dio svakodnevnog poslovanja. Način na koji njima upravljamo u velikoj mjeri utječe na učinkovitost poslovanja. Isti dokument za različite zaposlenike ima različitu važnost i s tim povezanu obvezu i odgovornost. Vrlo je bitno na koji način svaki dokument kruži unutar poduzeća, tko ima pristup, kako i kada, ali i gdje se arhivira.
Ali ponekad, nagomilana dokumentacija postane veliki problem za tvrtku, teško se pretražuje, a još teže skladišti. Tada na scenu stupa PANTHEON DMS – softver za upravljanje dokumentima, koji kombinira sve osnovne funkcije za rad s dokumentima; dijeljenje i upravljanje dokumentima kroz unaprijed definirane procese, naprednu funkcionalnost pretraživanja i arhiviranja dokumenata, eKnjiženje i eRačune – u jednom rješenju.
Ako i vi imate takve probleme, preuzmite snimku besplatnog webinara na kojem smo obradili sljedeće teme:
- kako efikasnije poslovati?
- kako centralizirano upravljati dokumentima?
- što sve mogu čuvati u DMS-u?
- jesu li moji dokumenti sigurni?
- smanjenje ručnih unosa i grešaka
- jednostavna i brza pretraga dokumenata
- automatizacija procesa
- ažurne poslovne informacije.
Ispunite obrazac i preuzmite snimku webinara.