Kako poslovati bespapirno uz PANTHEON ePoslovanje?
Poslovanje većine poduzeća se temelji na obradi i razmjeni određene dokumentacije. Pomoću PANTHEON ePoslovanja omogućeno je bespapirno poslovanje, brži pristup i razmjena podataka te znatno efikasnije i sigurnije poslovanje.
Neke od prednosti ePoslovanja uključuju:
- jednostavnije, brže i povoljnije poslovanje
- veća poslovna efikasnost
- lakša kontrola i manje grešaka
- sve na jednom mjestu
- pristup podacima bilo gdje i bilo kada
- automatizacija poslovnih procesa
- smanjen ručni unos
- digitalni arhiv
- itd.
Na praktičnim primjerima ćemo vam pokazati kako PANTHEON digitalni alati mogu olakšati i ubrzati vaš svakodnevni rad.
Predstavit ćemo vam:
- PANTHEON DMS (Document Management System): DMS sustav je integriran u PANTHEON. Rješenje kako za upravljanje dokumentima i dijeljenje, tako i za podršku internim procesima. Svrha korištenja DMS-a je lakše i brže donošenje odluka i veća operativna efikasnost organizacije. PANTHEON DMS je odlično rješenje koje raste zajedno s tvrtkom i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa. PANTHEON DMS omogućava centraliziran i organiziran pristup elektronički arhiviranoj dokumentaciji, uvijek na dohvat ruke. Rješenje raste zajedno s poduzećem i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa.
- PANTHEON eKnjiženje: korištenjem eKnjiženja izbjegavate pretipkavanje i jednostavno fotografirate dokumente, a OCR tehnologija prepoznaje sadržaj na dokumentima i pretvara ga u elektronički oblik. Skeniranje dokumenata praćeno je procesom klasifikacije dokumenata i njihovim označavanjem odgovarajućim metapodacima.
- PANTHEON eProces: usluga omogućava bespapirno potvrđivanje dokumenata. Uz ovo rješenje možete dizajnirati i automatizirati skoro svaki proces koji je specifičan za vaše poslovanje. Pomoću PANTHEON eProcesa prilagođenih potrebama vašeg poduzeća, interni procesi su znatno ubrzani, poslovanje učinkovitije, rezultati bolji, a dokumentacija sigurna i lako dostupna. Dokumente s bilo koje lokacije i bilo kada možete pregledati, potvrditi, potpisati, dati nalog za daljnju obradu itd.
- eRačun: uvođenjem slanja i zaprimanja elektroničkih računa kroz PANTHEON ukidate nepotrebne procese, smanjujete troškove i digitalizirate svoje poslovanje.
- ePlati: usluga putem koje račune u papirnatom obliku, ponude, putne naloge itd. zaprimljene u PANTHEON, možete automatski platiti iz programa, bez pristupa internetskom bankarstvu te kako automatski dobivati informacije o prometu po računu.
Prijavite se za besplatnu snimku webinara!