PANTHEON funkcionalnosti – Napredna kadrovska evidencija
Posebna pažnja u PANTHEON-u posvećena je upravljanju kadrovima, koji su često zapostavljeno područje poslovne informatike. Jezgru predstavlja personalna mapa radnika. U tom smislu, možemo voditi različitu evidenciju radnika, rezidenata ili nerezidenata, bez obzira ne to jesu li oni zaposleni redovito, honorarno, studenti, pripravnici ili bivši zaposlenici.
Za svakog zaposlenika sastavljamo personalnu mapu, gdje unosimo njihove osobne podatke i podatke o članovima obitelji, podatke o ranijim radnim odnosima, gradimo historiju kretanja radnika u tvrtki, prikupljamo podatke o stažu, beneficiranom radnom stažu, dodatku za minuli rad, povijesti odsustva zaposlenog je i drugim izostancima, informacije o odmoru za pojedinu godinu, lječničkom pregledu i drugim obaveznim podatcima u skladu sa Zakonom o zaštiti na radu, podatcima o školskoj spremi i obuci te povezanim troškovima.
U modul Kadrovi predstavljen je specifičan skup podataka o plaći zaposlenih, podatci o obaveznom i dobrovoljnom mirovinskom osiguranju uključujući evidenciju plaćanja, članstva u sindikatu i evidencija plaćanja članstva te radni sati zaposlenog – podatci koji se kasnije koriste svuda u programu.
Za potrebe zapošljavanja, postoji modul koji omogućava praćenje oglasa za radna mjesta. Na oglase se javljaju kandidati koji, u skladu s GDPR-om, mogu ostati u bazi kao osobe koje traže posao, za buduća otvorena radna mjesta. Na osnovi intervjua radimo ocjenjivanje i izbor odgovarajućeg kandidata. Nakon toga se ovi podatci lako prenose u personalnu mapu. Mehanizam autorizacija garantira daosobni podatci o zaposlenicima ostaju povjerljivi.
Poslovni program PANTHEON je sukladan s GDPR
Osobni podatci su osigurani u skladu s GDPR-om. Pristup povjerljivim podatcima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom. Također možemo upravljati i pratiti različite suglasnosti zaposlenika i kandidata s upozorenjima o pokretanju i brisanju preko WF-a.
Napredna kadrovska evidencija uključuje:
- kadrovsku evidenciju (EMŠO, ZZZS, DŠ, podatci o rođenju, prebivalište, podatci o vozilu itd.),
- praćenje podataka o članovima obitelji, honorarnom radu i radu na ugovor o djelu, studentima, pripravnicima, detaširanih, radnim dozvolama, različitih iskaznica,
- Dobrovoljno dopunsko mirovinsko osiguranje i obvezno dopunsko mirovinsko osiguranje – ODPZ,
- Modul za klasifikaciju radnih mjesta,
- praćenje dopusta (izračun, ispisi, povijest) prema formuli za izračun dopusta ili unosom (razina tvrtke, radnog mjesta, radnika) i ispis potrebnih odluka,
- praćenje različitih izostanaka s posla, npr. bolnički, studijski dopust… (kalendar, tablica, ispis),
- praćenje radnog vremena i integracija s registrom vremena (Špica, 4pot),
- podatke o zdravstvenom stanju zaposlenika,
- VZD (praćenje ispita, korištenje zaštitnih sredstava, arhiva dokumentacije zaposlenika)
- obveze za osnovna sredstva,
- izračun dopusta i izrada ispisa o dopustima,
- slanje šifriranih odluka o godišnjem odmoru na e-mail adresu zaposlenika i izvoz u mapu
- vođenje evidencije o kreditima, ovrhama, potporama (alimentacija/uzdržavanje?),
- zakonski šifranti (standardna klasifikacija zanimanja, stupanj obrazovanja …),
- upozoravanje na događaje (npr. rođendan zaposlenika, raskid ugovora, liječnički pregled, VZD),
- obrasce M1, M2, M3, PD-1 s priključkom preko sučelja eVEM ljudskih resursa i slanjem na HZZO,
- ispise (standardni ispisi, izrada vlastitih ispisa),
- izvoz podataka za pripremu povezanih dokumenata (MS Word i Open office Write),
- uvoz šifranata putem WEB portala (formula za dopust po KP, tarifnih – platnih razreda, državnih praznika radnih mjesta za GE licencu)
- nadzorne ploče,
- slanje u Dokumentaciju,
- zapošljavanje:
- raspisivanje natječaja za slobodna radna mjesta (interno, PD-1, WWW),
- praćenje slobodnih radnih mjesta,
- upravljanje kandidatima i uvoz Europass životopisa,
- kalendar intervjua,
- ispisi (poziv na razgovor, obavijest o odabranosti/neodabranosti),
- slanje e-mail obavijesti svim kandidatima istovremeno.
Uključeno u licence
Poslujte brže, bolje, prilagodljivije i jednostavnije - poslujte elektronički. Digitalizirajte poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.