PANTHEON funkcionalnosti – Servis
Servisne funkcionalnosti namijenjene su tvrtkama koje u okviru svog poslovanja obavljaju servisnu djelatnost ili daju jamstvo za prodane proizvode.
Skladište reklamacija
Karakteristično za servis je da se prometi ulaza i izlaza moraju izjednačiti. Koliko smo primili dijelova, toliko moramo i izdati, zamijeniti s drugim ili zatvoriti s izdanim odnosno primljenim odobrenjima i obrnuto. Stoga je za servisnu djelatnost predefinirano Skladište reklamacija, na kojem se zalihe vode količinski i vrijednosno.
Servisni nalog
U svrhu praćenja reklamacija kupca, u programu je dostupan Servisni nalog, pomoću kojeg preuzimamo oštećenu robu te ju vraćamo je nakon popravka, zamjenjujemo s drugim proizvodom ili ga zatvaramo s odobrenjem. Program također provjerava je li kupac stvarno kupio proizvod kod nas, s kojim dokumentom i je li proizvod još uvijek pod jamstvom. Osim toga, ovisno o tome jesu li proizvodi u jamstvenom roku ili ne, program nudi mogućnost povrata novca za reklamirani proizvod.
Reklamacije kupca
- potpora vlastitom servisu
- podrška za reklamacijske zahtjeve i servisne naloge
- praćenje garancije
- vođenje proizvoda po serijski brojevima, kupcima i garancijskim rokovima
- pregled i obračun dugovanja prema kupcima
- izdavanje zamjenskih proizvoda
- fakturiranje servisnih zahtjeva
- povezivanje servisnih zahtjeva s odobrenjima
Reklamacije dobavljačima
Praćenje reklamacija dobavljačima, odnosno proizvoda koje dobavljačima šaljemo na reklamaciju, vrši se putem dokumenata za izdavanje oštećenih proizvoda dobavljaču, koje zatim dobivamo natrag i u slučaju primitka odobrenja od dobavljača, zatvaramo reklamaciju.
Pregled otvorenih/zatvoreni reklamacijskih zahtjeva kupaca i dobavljača i njihov sadržaj nalaze se u obračunu servisa.
- Automatsko kreiranje otpremnice za slanje reklamacijskih zahtjeva dobavljaču na temelju primljenih računa i stanja skladišta,
- Mogućnost zatvaranja servisnih zahtjeva zamijenjenim proizvodima i povezivanje zahtjeva s odobrenjem,
- Obračun dugovanja dobavljača iz reklamacijskih zahtjeva
Obračun i proračun reklamacija
Modul Servis također sadrži obračun reklamacija kako riješenih tako i neriješenih. Obračuni mogu biti napravljeni odvojeno za primljene i odvojeno za izdane zahtjeve, te kombinirano za oboje.
Proračun servisnih usluga je namijenjen je periodičkom obračunu servisnih intervencija.
Uključeno u licence
Poslujte brže, bolje, prilagodljivije i jednostavnije - poslujte elektronički. Digitalizirajte poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.